luni, 31 decembrie 2012

Gânduri în noaptea dintre ani

 Sunt singură. Dar nu mă simt deloc rău aşa. E noaptea dintre ani şi, ca întotdeauna, facem toţi bilanţuri şi ne punem în gând o dorinţă şi avem sufletul plin de speranţă. Am urat celor dragi toate cele bune, acum aştept să "îngrop" anul, mai stau o vreme şi apoi mă voi îndrepta direct spre pătuc, la nani. Aş vrea să fie mereu aşa, linişte şi pace. Mă rog, în limitele rezonabile, căci mereu apare câte ceva. Aş vrea să pot spune, mult timp de acum încolo, fraza aceea pe care am auzit-o cândva, prin filme: "este ora nouăsprezece şi totul este bine, dormiţi în pace!" Deci, aho, aho, să aveţi toţi un an mai bun, să fim sănătoşi şi pacea să ne coboare în suflete. La mulţi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...