luni, 12 februarie 2024

Gândurile dintr-o luni

găină  

MOTTO: „Valoarea deosebită a unor amintiri din copilărie este doar rareori evidentă. De cele mai multe ori ele par indiferente, ba chiar neînsemnate, aşa încât este de neînțeles, la prima vedere, cum se face că tocmai ele au reuşit să înfrângă amnezia.” (Sigmund Freud)

 

Iată, n-am mai scris aici, pe blogul meu, de vreo două săptămâni și îmi fac singură morală pentru această „leneveală” a spiritului (sau a minții?) și, mai ales, pentru că îmi interzic singură o cale garantată de a mă simți mai bine. Și nu, nu am uitat să scriu (ați înțeles, domniile voastre, nu e vorba aici că nu mai știu literele), deși uituceala mi se accentuează pe zi ce trece, ci pur și simplu am tot amânat de pe o zi pe alta. Motto-ul pe care l-am ales este în legătură cu un serial pe care îl văd acum, și care e cu un amnezic. La început, mi-am zis că mi-aș dori și eu o amnezie temporară, pentru că unele „chestii” din trecutul meu sunt prea triste și dureroase, dar pe urmă am revenit și mi-am zis că astfel ar dispărea și puținele amintiri frumoase, așa că mergem mai departe împreună, eu și memoria mea afectivă. Poza de mai sus, luată din Dexonline și aparținând Anei-Maria Gălețeanu, ilustrează zicerea „A se culca odată cu găinile” („A se culca foarte devreme”). Am pus-o acolo pentru că, de o vreme, eu, împreună cu gândurile mele, chiar ne culcăm foarte devreme. Hm, fără să mă audă acele gânduri, vreau să vă mărturisesc că uneori le suspectez că ele adorm fără mine, „persoana fizică”, și asta nu e prea cușer. Culcatul ăsta „odată cu găinile” are drept rezultat că, pe la orele 5 sau 5 și 1/2, eu rătăcesc ca o fantomă prin casă, începându-mi rutina zilnică. Gata, nu mai știu ce să scriu, deci voi căuta o glumă (hai, două) și apoi îmi voi vedea de drum...

😊

Trei motani încearcă să-și dea seama care este cel mai leneș dintre ei:

– Eu sunt atât de leneș, încât îmi pune stăpânul castronul cu lapte sub bot și mi-e lene să mănânc!

– Mda, eu sunt atât de leneș, încât trebuie să mă ducă stăpâna mea în brațe până la litieră!

– Băi, voi ați auzit țipetele alea aseară? Eu eram, mă așezasem pe un cui ruginit și mi-era lene să mă ridic!

&

O tipă se plânge prietenei sale:

–  Fată, de o săptămână întreagă îl bat la cap pe soțul meu să facă o reparație la WC.

– Și, care e rezultatul?

– Păi, vineri a agățat pe ușa o tăbliță „WC-ul este închis pe durata reparației” și a plecat pentru două zile la pescuit.

😊 

P. S. Am uitat că, între timp, a fost Anul Nou Chinezesc, așa că tot la secțiunea „glume” trec și următoarele:

 „2024 este Anul Dragonului de Lemn, iar acesta începe pe data de 10 Februarie, conform calendarului chinezesc. Zodiacul chinezesc se bazează pe un ciclu de 12 ani, fiecare an fiind asociat cu un anumit semn al animalului. Aceste semne ale animalelor sunt Șobolan, Bivol, Tigru, Iepure, Dragon, Șarpe, Cal, Capră, Maimuță, Cocoș, Câine și Porc. Fiecare semn al animalului este, de asemenea, asociat cu unul dintre cele cinci elemente: Lemn, Foc, Pământ, Metal și Apă, creând astfel un ciclu de 60 de ani”, scrie Observatornews.ro. (...) Zodia Șarpe – 2024 se anunță a fi un an plin de beneficii și oportunități pentru tine. Ca semn de foc, vei beneficia de energia lemnului din acest an, care îți va alimenta puterea interioară și îți va oferi forța și energia necesare pentru a profita de oportunitățile imense, atât pe plan personal, cât și profesional. Este important să rămâi deschis la schimbări și să te adaptezi la nou, pentru că acesta va fi cheia succesului tău în anul Dragonului de Lemn. Ești în topul celor mai favorizate zodii în 2024, alături de Maimuță și Cocoș. Situația ta financiară nu pare să întâmpine dificultăți, iar norocul pare să-ți surâdă în mod special. Așteaptă-te la câștiguri importante și la o evoluție financiară pozitivă. În dragoste, relația ta de cuplu poate cunoaște atât momente de înălțare, cât și de cădere. Comunicarea deschisă și sinceră va fi cheia pentru o relație armonioasă în 2024. Dacă nu ești încă într-o relație, este un an propice pentru a cunoaște pe cineva. Fii atent să nu grăbești sau să forțezi lucrurile între voi. Aveți nevoie de timp pentru a vă cunoaște cu adevărat. Așadar, privește înainte cu încredere și optimism. Anul 2024 pare să aducă cu sine o serie de oportunități excelente pentru tine. Cele mai compatibile semne zodiacale cu care rezonezi sunt Taurul, Maimuța şi Cocoșul. Mai multe puteți găsi aici: https://stiripesurse.md/horoscop-chinezesc-pentru-2024/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...