luni, 11 decembrie 2017

Așteptări în gânduri

Imagini pentru de mâine ninge

8*   Pe lângă așteptările mele dintotdeauna, mai realiste sau de-a dreptul științifico-fantastice (oamenii să fie mai buni, mai sinceri, mai darnici, mai iubitori, politica românească să se facă cu inteligență și bun simț, să fie pace și liniște în România și în lume, să fim sănătoși și pozitivi în gândire, eu și cei dragi mie etc.), zilele astea gândurile mele expectative sunt despre „a ninge sau a nu ninge la Domnești”. Nu ninge. Așa că mi-am pus ninsori pe pagina de Facebook (apropo de asta, am găsit o pagină cu un titlu de un umor criminal: „Pe „feisbuc” ninge mai mult decât afară”!), apoi m-am uitat la previziunile meteo, dar nu, se anunță vreme „destul de caldă pentru această perioadă și (...) vor cădea ploi torențiale”. Ca să nu mai fiu așa dezamăgită, mi-am zis să mă înveselesc un pic cu un banc despre iarnă, zăpadă, ger. Am tot căutat, dar erau cam „slăbuțe”. M-a amuzat un pic acesta, dar sunt sigură că l-am mai postat cândva: 

„Un camion e urmat la mică distanță de un BMW X6. BMW-ul se tot chinuia să depășească camionul, la un moment intră în depășire și, când ajunge în dreptul cabinei camionului, se deschide geamul și o blondă superbă, drăgălașă, și cu ochi albaștri, strigă șoferului din camion:

– Bună! Sunt Nutzy și sunt blondă! Vezi că-ți cade marfa din camion, în spate!

Șoferul nimic, se uită la ea, întoarce capul și rulează cu aceeași viteză. Se repetă faza de câteva ori, încercare de depășire, claxoane și același rezultat. La un moment dat, camionul trage pe dreapta la o parcare. Vizibil iritată că bunele ei intenții au rămas în zadar, blonda Nutzy merge direct la tip și-i zice:
– Auzi, sunt Nutzy și sunt blondă! De o oră îți tot spun că pierzi marfă din camion. Ești surd sau faci pe șmecherul?
- Bună, sunt Vasile, sunt brunet, nu sunt surd, nu sunt șmecher, sunt de la Drumuri și împrăștii sare pe șosea…”

Ca să mă „distrez” în continuare am luat, la întâmplare, un horoscop al zilei de azi:

„Balanță (22 septembrie – 22 octombrie)
Ești în fața unei situații în care e nevoie de viteză, de reacții prompte. Nu ai voie nici să prelungești lucrurile mai mult, nici să dai totul peste cap intrând în panică. E nevoie de o intervenție rapidă din partea ta, deci fii pregătită pentru o schimbare majoră în program. Ai toate resursele pentru a reuși, pentru că, atunci când ești un pic strânsă cu ușa, nu-ți pierzi cumpătul, ci îți pui și mai bine ambiția la treabă pentru a acționa cum trebuie. Așa faci și azi și vei fi mândră de intervenția ta rapidă, care îți va deschide pe neașteptate o direcție nouă de mers.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...