sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Gânduri secrete

     Motto:
  "Cause two can keep a secret 
   If one of them is dead."
      
    Aiurea, cum să fie nişte gânduri secrete dacă eu le expun cu nonşalanţă pe blog! Dar aşa mi-a plăcut mie să-mi intitulez notiţele de azi şi apoi, cu cât de multă lume citeşte ce scriu eu, s-ar putea ca gândurile astea chiar să rămână secrete. Am văzut în săptămânile din urmă (printre multe altele) un serial american cu şi despre adolescenţi, "Pretty little liars", tradus la noi "Micile mincinoase". Nu ştiu de ce l-am urmărit, pentru că nici vârsta, nici gusturile, nici pretenţiile mele în ceea ce priveşte arta cinematografică nu se potriveau cu el, dar avea ceva mister şi eu nu aveam ce face, cred. Şi apoi, cât ar fi de modest un serial, odată ce-l începi, ai vrea să ştii ce urmează. Ei, a început în forţă, dar pe urmă totul a devenit cam dezlânat, însă aproape m-a distrat. Până când l-am abandonat. Dar cântecul de început e absolut criminal, ca să rămân la un termen ce se potriveşte cu taine, minciuni, crime etc. Cele două versuleţe din refren (pe care le-am citat), spun un mare adevăr, nu? Pur şi simplu, un secret nu mai este secret când îl spui cuiva. Ssst!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...