miercuri, 21 noiembrie 2012

Gânduri. Pur şi simplu!

     
 
        Motto:
   "Cred...
     ... în roz
     ... că râsul te ajută cel mai bine să arzi calorii
     ... în săruturi
     ... în a fi tare când totul în jurul tău pare că merge rău
     ... că fetele fericite sunt cele mai frumoase fete
     ... că mâine este o altă zi.
    Şi, cel mai important, cred în minuni." (Audrey Hepburn)
    Multe din cele spuse de Audrey Hepburn, o actriţă pe care o iubesc tare mult, le cred şi eu şi, deşi au mai fost spuse şi mai înainte, de alţii, asta nu le micşorează deloc valoarea şi adevărul. Din păcate, nu putem mereu să le punem în practică. Sau, mă rog, eu nu le pot pune în practică. Pentru că au fost zile când a trebuit să mă îmbrac în negru, pentru că au fost săptămâni când nu am râs şi, mi-e foarte ruşine s-o spun, au trecut ani de când am primit un sărut. Adică, unul care să conteze. Sper din toată inima că am fost destul de puternică, pentru că în jurul meu cam mereu a mers câte ceva rău şi, cu toate astea, mereu am ajuns la un oarecare liman. Cam rar am putut zice că sunt o fată fericită şi niciodată nu am fost considerată o fată frumoasă. Dar îmi fac singură curaj ("Zoe, Zoe, fii bărbată!"), susţin şi eu, vorba lui Scarlett O'Hara, că "mâine este o altă zi" şi, mai ales, cred cu încăpăţânare că minunile există, că ni se întâmplă, doar că noi suntem prea agitaţi şi neatenţi şi prostuţi, şi din cauza asta nu le vedem.
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...