miercuri, 14 noiembrie 2012

Gânduri cu "g" mic

                   MOTTO:
       "Inspiraţia este o farsă pe care poeţii 
      au inventat-o pentru a-şi da importanţă".
              Jean Anouilh 


        E o farsă, sunt de acord, dar mie, în ultima vreme, mi se cam joacă mereu farse. Acum, la mijloc de noiembrie, afară e urât şi plouă dar, ceea ce e mai tragic, şi inspiraţia mea e cam plouată. Ca să nu mai încep să mă lamentez, să despic iar firul în patru şi să-mi pun oarece întrebări "abisale", am recitit vorbele unui bătrân înţelept din Târnava Mare, găsite de mine, ca niste perle ascunse printre atâtea bălării, pe "Facebook". Zice aşa bătrânul când este întrebat ce crede despre fericire:
     "Fericire? Apăi aiasta-i întrebare pentru cine n-are ce face. De lucri, ce-ti mai trăbă altceva?"
        Are dreptate, mare dreptate, aşa că mă voi duce să-mi caut ceva de lucrat şi voi mai vedea pe urmă  cum mă simt. Sau îmi voi imagina că sunt într-o asemenea bisericuţă de lemn de prin Maramureş şi cred că, încet-încet, voi găsi subiecte pentru a scrie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...