miercuri, 10 aprilie 2024

Gânduri date la drusă

       Nu mai am timp, putere și nici Inspirație pentru a scrie ceva pe blog. Am vrut să „compun” ceva duminică, dar am avut un incident tare neplăcut, m-am necăjit, am plâns și apoi am uitat. Cuvântul aleatoriu din ziua aia a fost...

👇

DRUSĂ (drusetă) (rar) s. f., g.-d. art. drusei; pl. druse. Sursa: DOOM 3 (2021).

   Mda. M-am lămurit buștean. Am încercat să caut verbul (a drusa?) și am dat peste...

👇

DRUSARE s.f. Operație folosită în filatura de lână pentru desăvârșirea destrămării zdrențelor. (după germ. droussieren). Sursa: MDN '2000.

      De acum înainte, asta o să fac, o să scriu telegrafic (un cuvânt mai aparte, un citat și, poate, un banc). Până termin cu muncile prin grădină și până îmi va reveni Inspirația...

Citatul de azi:

👇

Viața însăși este cel mai minunat basm.” (Hans Christian Andersen)

Bancul de azi:

👇

Se întâlnesc doi prieteni și unul observă:

- Măi, dar tu de când porți ochelari?

- De lunea trecută.

- Dar cum de ți-ai dat seama că ai nevoie?

- Păi, duminică seara am întâlnit o tipă superbă într-un bar și am dus-o la hotel.

- Și, ce legătură are asta cu ochelarii?

- Era nevastă-mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...