luni, 15 aprilie 2024

Câteva gânduri „pictate” în sfumato

👇
Citatul zilei:
Există amintiri despre viitor. Universul ascunde taine rămase până azi nedezlegate. Poate că unele vor fi elucidate astăzi, mâine, cândva. Universul nu cunoaşte timpul.” (Erich von Daniken în „Amintiri despre viitor”)
👇
Cuvântul zilei:
SFUMATO s.n. Procedeu în pictură care constă în estomparea contururilor obiectelor și figurilor, încât acestea par a fi învăluite de fum. /<it. sfumato. Sursa: NODEX (2002).
👇
Bancul zilei:
Un călugăr cade în ocean. Vine spre el o barcă cu doi salvamari.
– Aveți nevoie de ajutor?!
– Nu, mulțumesc! Dumnezeu mă va salva.
Mai înghite niște apă, aproape că se îneacă, când mai apare o barcă.
– Omule, ai probleme, sărim să te-ajutăm?
– Nuuu! Dumnezeu mă va salva.
Nici nu termină de spus și se îneacă. Ajunge în Rai și se duce plângând la Dumnezeu:
– Doamne! Ți-am cerut ajutorul, de ce m-ai lăsat să mă înec?
Dumnezeu îi răspunde:
– Păi, ți-am trimis două bărci, tâmpitule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...