sâmbătă, 2 septembrie 2023

Gânduri care vor să-și ia (iar!?) catrafusele

MOTTO: „Munca este ceea ce omul este obligat să facă. Distracția este ceea ce omul nu este obligat să facă.” (Mark Twain)

 

Mi-am dat singură astăzi „liber” de la treburi, uite-așa, pentru că pot. Și, fiind obosită după mai multe săptămâni (și luni) de munci mai mari sau mai mărunte, m-am gândit că merit și eu două zile de „activități distractive”. Adică, azi și mâine. Cuvintele din dexonline.ro, trecute pe Facebook, mi-au dat ideea titlului (expresia „a-și lua catrafusele”) și, de asemenea, m-au amuzat, prin dictonul atribuit lui Theodore Roosevelt, fostul președinte al SUA, („Vorbește încet și poartă cu tine o bâtă; vei ajunge departe.”). Pe urmă mi-am amintit că am mai folosit titlul ăsta, dar merg mai departe, senină. Înainte să scriu pe blog, am început să văd un serial polițist englezesc, „Queens of Misteries”, care de la început, din primele secvențe, mi-a dat senzația aceea (poate că ați avut-o și domniile voastre), că ceea ce urmează o să-mi placă. Este mai mult un fel de presentiment și, de obicei, când e vorba de un film sau de o carte, nu m-a înșelat niciodată. Ei, din păcate, cu unii oameni, n-aș putea susține același lucru...

Păi, cam atât o să scriu acum, căci cele două gânduri mai „inteligente” din capul meu vor să se ducă să facă nani, precum drăgălașele făpturi din poză și, ca să nu le urmez exemplul, o să beau repejor o gură de cafea (mda, cu ghimbir și lămâie). Ne vedem după bancuri, la P. S.
☺☺☺

Se dă citire testamentului soacrei decedate: „Toată averea mea, constând dintr-o vilă cu cinci camere, o mașină Mercedes și suma de 125.000 €, pe care o am în contul meu personal, vor fi moștenite de unica și draga mea fiică, Maria. Ginerele m-a rugat să-l menționez și pe el în testament. Așa că, în cele ce urmează, am făcut lucrul ăsta: „Servus, Gheorghe”.

La farmacie intră o blondă și cere:

– Puteți să îmi dați și mie un test de sarcină?

Farmacista:

– De care?

Blonda:

– Negativ dacă se poate.

Mesaje pe WhatsApp:

EL:

Bună! Ce faci, frumoaso? Văd că ești online. De ce mă ignori? Mi-am luat mașină.”

EA:

Bună, scuze, acum am văzut mesajele de la tine. Ce mașină ți-ai luat?

EL:

Whirlpool.”

P. S. Păi, și eu am, de vreo douăzeci de ani, tot o mașină de spălat „Whirlpool” (botezată de mine Marița), dar abia zilele trecute, într-un cu totul alt context, mi-am reamintit (și m-am amuzat iar) care e traducerea cuvântului. E „vârtej”...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...