sâmbătă, 11 septembrie 2021

Gânduri învăluite în raze de soare

Ieri, înspre seară, am văzut câteva episoade din serialul american „The good fight” și, în încheierea a ceea ce filmaseră în timpul pandemiei, în 2020, toți (actorii, producătorii, regizorii, echipa de filmare) cântau, de acasă, melodia lui Johnny Cash „You are my sunshine”. Și, brusc, mi-am reamintit atmosfera aceea de la sfârșitul anului 2019 și din 2020 (atmosferă care, mai rarefiată,  încă se mai păstrează și în 2021), cu frica, ordonanțele de urgență, declarațiile pe proprie răspundere, izolarea, minciunile, nedumerirea, știrile false, indignarea, teoriile conspirației, și iar frica, dar și cu rugăciunile, și încrederea în singurul care ne mai poate ajuta: Dumnezeu. Mi-au dat lacrimile, vă mărturisesc sincer. Azi, toată ziua (adică până acum, la ora 14 și ceva), am cântat, mai cu voce tare, mai în gând, mai „împreună” cu Johnny Cash, pe You Tube (aici: https://www.youtube.com/watch?v=ZgT0JTXIxMo), acest cântecel. Nu mi-au mai dat lacrimile, dar îl trec aici, întru aducere aminte:


The other night, dear 

As I lay sleeping 

I dreamt I held you, 

In my arms When 

I awoke dear 

I was mistaken 

So I bowed my head, and I cried 

You are my sunshine, 

My only sunshine, 

You make me happy 

When skies are grey 

You'll never know dear, 

How much I love you 

Please dont take, my sunshine away 

I've always loved you 

And I'll make you happy 

And nothing else 

Can come between 

But now you've left me 

To love another 

You have shattered 

All my dreams 

You are my sunshine 

My only sunshine (...)”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...