joi, 17 ianuarie 2019

Știri care mă pun pe gânduri













Imagini pentru pe gânduri    Am mai spus de multe ori că, în ultimii ani, nu prea mai vreau să văd știri la TV (mai ales din sfera politică) și nici nu mai citesc ziare. Mă uit, când și când, pe Internet ca să văd ultimele știri, dar cam atât. Azi am cumpărat câteva ziare, dar motivul a fost destul de prozaic: ca să am cu ce aprinde focul. Dar le-am și citit, deși știam ce voi găsi: știri despre accidente, multe accidente, rețea de proxeneți demascată, arestări, dialoguri acide între politicienii „de la putere” și cei „din opoziție”, multe reclame, anunțuri etc. Unele știri m-au pus însă pe gânduri, iar altele m-au făcut să râd mai ceva ca atunci când aud un banc bun. Una dintre știrile ce mi-au dat de gândit este despre pensii: unele persoane din ministerul de resort au declarat ziariștilor că pensiile celor ce-au muncit între 1975 și 2001 se vor mări cu 10% pentru a se compensa astfel al 13-lea salariu, neluat în calcul. Alte persoane au declarat că, datorită faptului că bugetul pe 2019 n-a fost încă aprobat, „nu se știe care va fi situația pensiilor și salariilor”. Păi, eu ce să înțeleg de-aici? Printre scrierile care m-au făcut să zâmbesc, să surâd și chiar să mă prăpădesc de râs, au fost câteva anecdote (pe care le-am notat și le voi scrie pe Facebook), prezicerile de la diverse horoscoape, care întotdeauna mă amuză, precum și declarația doamnei parlamentar european Gabriela Zoană cum că este foarte impresionată de Viorica Dăncilă. Nu prea știam cine-i doamna Zoană, am aflat că e olteancă, e tânără și frumoasă, e avocat, e membră PSD, a avut o evoluție fulminantă în carieră și este în locul doamnei Dăncilă la Parlamentul European. Ei, acum e cazul iar să cad pe gânduri...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...