duminică, 18 februarie 2018

Punct ochit, punct lovit printre gânduri

Imagini pentru punct ochit punct lovit ce inseamna

Simțul realității ni s-a dat pentru a ne orienta, dar și pentru a face posibilă mirarea noastră în fața neverosimilului realității.” (Lucian Blaga)

Poate că eu mi-am pierdut un pic simțul realității, poate nu mă orientez mereu bine, dar cred că mirarea nu mai e de ajuns în vremurile pe care le trăim, e o nuanță prea blândă, poate că trebuie să încetăm să ne mirăm, ci să ne indignăm, să devenim vehemenți și, dacă vedem că nici asta nu ajută la nimic, să nu mai luăm în seamă situațiile mai mult decât absurde la care asistăm neputincioși pe frumosul plai mioritic, și să-i tratăm cu indiferență pe oamenii (?) care fac posibile aceste absurdități. Da, dar putem? Nu, nu prea putem. Mie însă nu mi-e chef de indignare astăzi, așa că nu pomenesc nimic legat de politichie, ci vreau să mă mir un pic azi de cum arată unele dintre „inovațiile” în ale modei ale celor ce se numesc, cu ifos, designeri sau fashioniști, creații pe care le putem vedea pe podiumurile de prezentare. Vorba cronicarului, „se sparie gândul”! Și, domniile voastre, credeți-mă, având un pic de imaginație, o oarecare îndemânare în a folosi cuvintele și o mare admirație pentru talent și inspirație, aș zice că înțeleg actul creator. Dar ce vedem acolo e, uneori, ieșit parcă din noaptea minții, din mari frustrări și din dorința de a epata. Da, m-am prins că „haute couture” nu e pentru o „țărăncuță” ca mine, dar ciudățeniile ce defilează cu nonșalanță prin fața ochilor mei mă fac să gândesc că lumea e cu susul în jos și că mai bine să-mi văd de ale mele, căci altfel îmi fac nervi degeaba. Iată, spre exemplificarea celor spuse de mine, o poză care spune multe. Iar am probleme cu copierea pozelor. Deh, mai am de învățat multe. O să pun poza pe Facebook și puținii care-mi citesc blogul vor ști despre ce e vorba. Și, în încheiere, ca să mă enervez totuși un pic, am să amintesc în treacăt, din categoria DIN ADÂNCUL GÂNDIRII, despre nonșalanța, obrăznicia nesimțită și tupeul cu care domnul Codrin Ștefănescu, secretarul general adjunct al PSD, a răspuns, la o emisiune televizată, la întrebarea „de ce vor fi numiți miniștri cu probleme penale în Guvernul Dăncilă”, zicând: „Pentru că putem!” Zău că începe să-mi placă reclama aceea la nu-știu-ce cosmetice, cu fătucele alea care zic: „Pentru că merităm!” Și adevărul crud ăsta e, popor român, merităm ceea ceea ce ni se întâmplă...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...