marți, 6 februarie 2018

Gânduri cu tot dinadinsul pozitive

Imagini pentru zâmbete

MOTTO: „Motivul pentru care vorbesc cu mine însumi este că sunt singura persoană ale cărei răspunsuri le accept.” (George Carlin)

Azi am una dintre stările acelea, despre care am tot vorbit, încât cred că domniile voastre sunteți deja plictisiți ad nauseam, adică un amestec de oboseală fizică și intelectuală, de ușoară lehamite și cu o înclinare spre filosofeală (e un termen inventat de mine, compus din „filosofie” și „trăncăneală”). Ca să-mi treacă starea asta, și să exersez în continuare gândirea pozitivă, mi-am ales, ca de obicei, POEZIA ZILEI și GLUMELE ZILEI. Iată-le:
„Când ți se pare-atât de greu,
S-asculți cum lumea te bârfește
Atunci, ascultă sfatul meu… Zâmbește!

Și când cel ce-l iubești curat
Nepăsător te părăsește,
Nu te uita că e-ngânfat… Zâmbește!

Păstrează-mă în ochii tăi
Să fiu mereu cu tine.
Azi te iubesc mai mult ca ieri
Și mai puțin ca mâine.

Si dacă totuși mă iubești
Păstrează-mi amintirea.
Și nu uita că într-o zi
Ți-am dăruit IUBIREA!” 

(Ion Minulescu, „Zâmbește”)

&&&
Un crocodil în depresie apelează un număr de la un telefon public. Telefonul sună: țârrrr...
-   Alo ? „Louis Vuitton”?

&&&
Făt Frumos vrea s-o răpească pe Ileana Cosânzeana. Mama lui Făt Frumos îi dă trei obiecte, care să-l scoată din posibile încurcături : o oglindă, o perie şi o pilă de unghii. Se duce Făt Frumos la castelul zmeului şi o răpește pe Ileana Cosânzeana. Imediat ce află, zmeul vine după ei furios. Aruncă Făt Frumos oglinda şi se face în urma lui un lac imens. Trece zmeul de lac, şi e gata să-i prindă. Aruncă Făt Frumos peria şi se face în urma lui o pădure deasă. Trece zmeul şi de pădure şi e la câțiva pași în spatele lui Făt Frumos. Făt Frumos, disperat, aruncă pila. Vine zmeul, ia pila, se uită la ea și zice:
- Şi-n fond, ce-am eu cu băiatul ăsta?

&&&
Un polițist prinde un țigan în pădure la furat de lemne:
- Ce faci, mă țigane, cu lemnele alea?
- Haoleo, le dau la iepuri de mâncare...
- Păi, iepurii nu mănâncă lemne!
- Apăi, mânca-ți-aș, dacă nu le-or vrea, le-oi băga pe foc!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...