marți, 14 februarie 2017

Gânduri roz bombon și cu fundiță


Imagini pentru i hate valentine's day wallpaper

   Nu mai am chef să repet ce am tot scris sau spus despre Ziua Îndrăgostiților, importată după 1989, și sărbătorită „fițos” pe meleagurile noastre daco-getice. Și asta pentru că nu mai am nimic nou de spus. De fapt, fiecare, după vârstă, personalitate, educație și nivel de cultură, e liber să îmbrățișeze sau să respingă această sărbătoare. Sunt multe păreri pro și contra. În haosul care e acum la noi, asta mai lipsește, să ne certăm și pe Valentine`s Day. Eu cred că ar trebui să iubim în fiecare zi și că Iubirea nu are nevoie de prea multe vorbe sau cadouri. Dar asta e, comercianții sunt fericiți că fac iar bani (căci, după Sărbătorile de iarnă, lumea nu prea mai cumpără mare lucru), femeile sunt fericite că primesc cadouri, totul e roz-bombon și, vorba aia, suntem în ton cu lumea civilizată. Și, ca să vă demonstrez că fiecare își argumentează punctul de vedere, iată ce spunea, acum vreo trei ani, Bogdan Naumovici, unul dintre cei care sunt de părere că sărbătorirea acestei zile la noi e „de bine”:Cine are ceva împotriva Valentine’s Day ori este sărac, ori este zgârcit, ori s-a despărțit de curând şi suferă, pentru că este doar o sărbătoare pozitivă.” Dar să nu uităm că Bogdan Naumovici lucrează în domeniul publicității (scuze, în advertising!) Q.E.D. Bine, în afară de subiectul de față, trebuie să spun și faptul că el are câteva reclame foarte, foarte bune, lucru mai rar pe la noi (țin minte că am râs minute în șir la reclama aia cu: „ăla mic și negru... era tac-su, mă!” )


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...