duminică, 13 noiembrie 2016

Gânduri în straie de duminică (în reluare)


    Duminică. Afară bate cu încrâncenare vântul, e frig, a plouat toată noaptea, iar dimineață, ploaia încerca să se transforme în zăpadă. Vreme de stat la gura sobei. Am postat două-trei glume pe Facebook, m-am învârtit de colo-colo, am citit un pic, și acum am poposit la blogul meu. M-am uitat la ce scriam, pe timpul ăsta, în 2012, când au fost alegeri parlamentare. Ei, bine, cam știu domniile voastre ce puteam scrie, oricum, concluzia mea a fost un „bleah” nu tocmai academic, care rămâne valabil și anul acesta. Timpurile erau deci cam aceleași, însă timpul era cu totul altfel, ca și dispoziția mea, pe alocuri. Iată:

                                                                                                    MOTTO:                                 

 „It's a new dawn,It's a new day/ It's a new life for me, yeah/ And I feeling good”

                                                                               (Nina Simone, „Feeling good”)

    E toamnă, e de fapt ceea ce numim o..."vară indiană" şi, vorba cântecului pe care îl ascult în timp ce scriu, din care am şi citat un pic în motto, chiar "mă simt bine". Nu ştiu cât va dura starea aceasta de graţie şi nici nu prea contează, ceea ce e important e că acum chiar mă simt bine. Am nelinişti încă, am frustrări, mă doare sufletul că, uneori, oameni care îmi sunt dragi, nu mă înţeleg, mă uită, sau pleacă la Ceruri, mă simt, când şi când, mult prea singură, am regrete sau spaime, dar acum, ducă-se toate, mă simt bine! Şi spun asta cu sinceritate, să nu vă inducă în eroare titlul, faptul că am pus gândurilor mele haine de duminică, nu înseamnă că le-am împodobit sau înfrumusețat ca să "dea bine", ci înseamnă că, aşa cum ziceau bunicii mei înainte de a merge la slujba de la biserică, le-am "primenit".

    Bun, o să închei această rememorare cu două glume, pentru că nimic nu face mai bine, în zile de-astea mohorâte, decât un râs sănătos:


   O tipă îi spune prietenului ei din copilărie:                                                                                    − Când mă voi mărita eu, să știi că multi bărbați vor suferi.                                                     − Păi, cu câți vrei să te măriți?


  Un țigan se prezintă la stomatolog. După ce se uită în gura lui, medicul zice:

   - Domnule, nu înțeleg de ce ai venit la mine. Ai toți dinții îmbrăcați în aur...
   - Haoleo, să-ţi trăiască familia, dom' doctor, am venit să-mi pui o alarmă!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...