vineri, 7 februarie 2014

Gânduri răzleţe

Ei bine, mă lăudam că o să scriu foarte des pe blog, că voi urmări drumul, uneori sinuos, al gândurilor mele şi că voi alege câte o frântură din aceste gânduri pentru a o "aşterne pe curat". Nu am avut vreme să mai scriu, nu am mai avut liniştea necesară şi, mai ales, nu am considerat vreun gând de-al meu vrednic să fie prezentat şi altora. E vineri seara, sunt uşor confuză şi, faţă în faţă cu perspectiva unui sfârşit de săptămână absolut banal, îmi voi bea ceaiul şi mă voi pierde în paginile unei cărţi. Sunt de acord cu Scarlett O'Hara, "şi mâine e o zi!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...