sâmbătă, 1 februarie 2014

Gânduri despre cai...

     ...verzi pe pereţi, asta ar fi urmarea logică şi firească. Passons! Ieri, 31 ianuarie a fost Anul Nou pentru peste două miliarde de orientali (şi nu mă refer numai chinezi, bineînțeles!). Deci azi e prima zi din Anul Calului Albastru sau Verde de Lemn. (Despre care am aflat că este, de fapt, 4712, conform calendarului chinezesc, și că se va încheia la 18 februarie 2015. Anul 2014 este numărul 31 din ciclul chinezesc de 60 de ani numit Chia Wu și e descris ca fiind "Calul în nori". Astrologii spun că cele două cuvinte cheie ale lui 2014 sunt emotivitatea și aventurismul. Anul Calului este un an prielnic pentru acțiuni concrete și pentru cei care leagă prietenii și se căsătoresc. Oamenii pot descoperi că dispun de abilități extraordinare și pot lua decizii neobișnuite, dar eficiente).
     Bun, acum că v-am adus la cunoștință aceste platitudini, vreau să mai spun doar atât: eu mi-am propus să încep din nou anul 2014, pentru că prima oară nu mi-a plăcut deloc cum a fost (prea multe ghinioane, griji, șicane). Deci, cu speranța că acum totul va fi în regulă, îmi urez şi vă urez toate cele bune. Şi mă duc, liniştită, la culcare... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...