sâmbătă, 20 martie 2010

Primăvăratice gânduri

                                                                     Motto:
                                                 "Dacă vei reuşi să-ţi pese şi
                    de alţii în afară de tine, vei
                                                  avea succes".
                                                                                    Maya Angelou

    Data trecută am scris motoul destul de bine, dar pusul in pagină, când s-a postat, a fost cam aiurea. Dar cred că s-a înţeles şi aşa... Mai încerc şi azi şi, tot aşa, până capăt experienţă. Cea care e autoarea zicerii de azi e o scriitoare, memorialistă, scenaristă, mare activistă pentru drepturile oamenilor de culoare, din S.U.A. Nu are absolut nicio legătură cu gândurile mele primăvăratice (în sfârşit, e soare, e cald, simţi iarba cum creşte...) dar îmi plac ideile ei, o să încerc să şi citesc vreo carte de-a ei, cândva. Şi, fiindcă nu prea am vreme să mai scriu, am să închei, spunându-vă şi domniilor voastre, dacă nu aţi observat, că a venit primăvaaaaaara.Şi o să continui, câtva timp, să lălăi (fals, că sunt total afonă!) melodia din "Aristocats": "Everybody, everybody, everybody wants to be a cat..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...