marți, 13 iulie 2021

Gânduri care se prefac că uită...


MOTTO: „Ziua de ieri s-a sfârșit noaptea trecută. Fiecare zi este un nou început. Învață să uiți. Și mergi mai departe.” (Norman Vincent Peale) 

 

Recunosc că, uneori, gândurile mele nu se prefac, chiar uită. Uită, cum se spune „de la mână la gură”. Dar mi se pare absolut normal pentru că, zi de zi, îmi bombardez cerebelul cu mii de informații, unele fără niciun folos, așa că e bine să le mai uit, măcar pe acestea de pe urmă. Am fost prea ocupată și, iată, au trecut vreo zece zile de când n-am mai trecut pe la blogul meu. Dar astăzi, fiind cam obosită, fără prea mult timp de stat în fața laptop-ului, am ales să mă prefac că am uitat că am mai scris o dată despre cele de mai jos. Deci, nu mai reiau tot articolul meu, scris cândva, mai demult, despre memorie, uitare și relația dintre ele. Ca exemplu pentru „memoria afectivă” (care la mine funcționează cel mai bine), iată un text, scris de cineva care semnează R.M. (chiar nu știu cine e), în data de 29 septembrie 2017, pe https://kmkz.ro/

Vi se pare și domniilor voastre ireal de actual, nu-i așa?


Nu există PSD. Nu există PNL. Nu a existat niciodată FSN, PSL sau USB. Există doar politicianul român. Amator, semidoct și croit pe câștiguri imediate și recunoaștere mondială la el în sat. Politicianul român e ușor de corupt, e lacom și e arogant. Habarnist până în măduva oaselor, vine în general din medii care n-au nicio legătură cu statutul de politician - vezi inginer auto la Ministerul de Finanțe. Singura idee din capul lui (și aia foarte fixă) este să nu fie prins. Prins că e pe lângă orice subiect, prins că ia șpagă, prins la amantă, prins în trafic (deși pentru asta are girofar), prins mai târziu de ora 12 la birou. Sigur că da, el poate fi ejectat de către noi o dată la patru ani, atunci când scriem "mue" pe buletinul de vot. Însă se va întoarce, sub aceeași formă, doar că mai gras sau cu chelia mai mare. Dar la fel de diletant, de hoț și de nemernic. Dați share, că altfel veți avea încă patru ani de ghinion. Feeling wonderful!” 

 

Și, de asemenea, mă voi preface că am uitat că bancurile de mai jos le-am mai postat de „n” ori:


Discuție între doi amici:

- Măi, tu știi care e prenumele lui Alzheimer?

- Nu.

- Vezi, așa începe...

#########


Pacientul:

– Domnule doctor, am o problemă: uit tot, nu ţin minte nimic.

Doctorul:

– De când?

Pacientul:

– De când ce? 

#########

– Doctore, cred că încep să-mi pierd memoria…

– Știu, zice doctorul, e a patra oară când vii la mine azi!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...