marți, 18 decembrie 2018

PARAFRAZE PRINTRE GÂNDURI

Imagine similară

Motto: 

Ziua ninge, noaptea ninge, dimineața ninge iară!” (Vasile Alecsandri, „Iarna”)

   Dacă ar fi să parafrazez compunerea unui puști, devenită virală pe Internet, și apoi transformată în banc, aceea cu: „Calul intră în pădure. Tâgâdâm, tâgâdâm, tâgâdâm - și tot așa, o pagină întreagă - Calul iese din pădure”, ar trebui să scriu astăzi, inspirată de cuvintele din motto, cam așa:

   Daaa, acum este o iarnă adevărată, bla-bla-bla, bla-bla-bla, zăpadă multă, bla-bla-bla, bla-bla-bla, ca în ilustrate sau în filmele americane, bla-bla-bla, bla-bla-bla, peisaj de basm, bla-bla-bla, bla-bla-bla, ninge și mă cuprinde iar magia fulgilor de nea, bla-bla-bla, bla-bla-bla, totul pare ireal, de vis, bla-bla-bla, bla-bla-bla, „I'm dreaming of a white Christmas”, bla-bla-bla, bla-bla-bla, îmi simt sufletul cam de cinci anișori, bla-bla-bla, bla-bla-bla, oameni de zăpadă și săniuțe, bla-bla-bla, bla-bla-bla, și iar bla-bla-bla, și iar bla-bla-bla...

   Și asta pentru că, de ani buni de zile, îi tot plictisesc pe cei șase-șapte cititori ai blogului meu cu „compuneri” despre nea, puritatea ei, sau despre lipsa ei, despre „zăpezile de altădată”... Ei bine, n-o să continui tot așa, pentru că acum m-am cam plictisit și eu (pe mine însămi). Într-adevăr, de două zile, ninge mereu peste Domneștiul meu ascuns printre muscele, și e frumos, e feeric, e divin, dar... e multă zăpadă de curățat, mă cam dor oasele de atâta „sport hibernal”, plus că ni se mai ia și curentul, din cauză de „defecțiuni pe rețea” (bine, de astea avem parte și vara, pentru că unora, de la Electrica, nu prea le pasă de noi, muritorii de rând, care le umplem buzunarele), plus că astăzi, de exemplu, cei de la „Deszăpeziri” (hm!) au binevoit să arunce zăpada strânsă mormane pe te miri unde, chiar în fața unor porți, sau în canalele de la marginea străzilor, pe principiul „Noi muncim, nu gândim”, sau, mult mai apocaliptic, „După noi, potopul!” Dar hai să rămân în registrul optimist, e mai bine, așa că o să încerc să mă bucur de imaginea înzăpezită a grădinii, a dealurilor și a caselor, o să ascult colinde (e cam devreme, dar „rimează” frumos cu peisajul) și o să fac totul ca să mă simt bine. Ceea ce vă doresc din suflet și domniilor voastre! O să închei, previzibil, cu un banc de sezon:
   „Iepurașul, cu un uscător de păr în mână, îl agresează pe Omul de Zăpadă:
- O.k., omule, nu fă mișcări bruște, dă-mi nasul, și promit că nimeni nu va fi rănit!”

Ziua ninge, noaptea ninge, dimineaţa ninge iară!
https://Versuri.ro/w/fzz6
Ziua ninge, noaptea ninge, dimineaţa ninge iară!
https://Versuri.ro/w/fzz6
Ziua ninge, noaptea ninge, dimineaţa ninge iară!
https://Versuri.ro/w/fzz6
Ziua ninge, noaptea ninge, dimineaţa ninge iară!
https://Versuri.ro/w/fzz6

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...