duminică, 23 decembrie 2018

Gânduri care fac confuzii...

 Imagini pentru mary poppins       Imagini pentru mary poppins''


(În loc de) MOTTO: „Supercalifragilisticexpialidocious!”

   Mai zilele trecute am văzut că a apărut un nou film (un fel de remake) despre Mary Poppins. Cel din anii '60, care mi-a plăcut mult, avea în rolul principal pe Julie Andrews. Ei bine, fiind vorba de actrița din rolul principal, de guvernante, copii, educație prin încurajarea ludicului, cântece, gândurile mele au făcut o „îndreptățită” confuzie cu un alt film, „Sunetul muzicii”. Ei bine, iată că-mi îndrept greșeluța și mă documentez:

  * Mary Poppins este un film fantastic muzical american din 1964, regizat de Robert Stevenson și produs de Walt Disney, cu cântece de Sherman Brothers, având în distribuție pe Julie Andrews și Dick van Dyke. Scenariul este scris de Bill Walsh și Don DaGradi, fiind bazat vag pe seria de cărți pentru copii „Mary Poppins” de P. L. Travers. Data lansării: 26 august 1964 (Statele Unite)

  * Sunetul muzicii este un film american din 1965 regizat de Robert Wise. Rolurile principale au fost interpretate de actorii Julie Andrews și Christopher Plummer. A câștigat, în anul 1966, Premiul Oscar pentru cel mai bun film. Data lansării: 2 martie 1965 (New York) Regizor: Robert WiseScenariu: Ernest Lehman, George Hurdalek.

   Asta e! „Supercalifragilisticexpialidocious!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...