duminică, 30 decembrie 2018

GÂNDURI CU SAU FĂRĂ MOTTO (Partea a doua și ultima)


    În loc de motto:

   „Doamne, nu ştiu ce să cer de la Tine. Tu unul știi de ce am nevoie, Tu mă iubești pe mine mai mult decât pot să Te iubesc eu pe Tine. Părinte, dă robului Tău cele ce singur nu știe a le cere. Nu îndrăznesc să cer nici cruce, nici mângâiere: numai stau înaintea Ta. Inima mea e deschisă Ţie; Tu vezi trebuințele mele pe care nu le ştiu eu. Vezi și fă după mila Ta. Lovește-mă și mă tămăduiește, doboară-mă și mă ridică. Mă cutremur şi tac cu evlavie înaintea voinței Tale sfinte şi a căilor Tale celor nepătrunse  pentru mine. Mă aduc Ţie jertfă și nu am altă dorință decât numai să fac voia Ta; învață-mă să mă rog, singur roagă-Te în mine!” 

(Rugăciunea de fiecare zi a Sfântului Ierarh Filaret al Moscovei)


&&& „Vrei o soție/un soț fotomodel? Vrei un „Ferrari” nou-nouț? Vrei o vacanță în Hawaii? Vrei bani să nu-i poți număra? Vino la „Dedeman”! Aici găsești cea mai mare varietate de cuie în care să-ţi pui pofta...” (Autor necunoscut) 

 

&&& „Dacă fericirea ta depinde de ceva ce face altcineva, atunci chiar ai o problemă.” (Richard Bach)


&&& „- Nu vă supărați... pot să vă zic „tu”?

          - Daaa... Dacă vă face plăcere, poți să-mi spui chiar din clipa asta!”  

           (Replici din schița lui Ion Băieșu „Iubirea e un lucru foarte mare”)


&&& „Când ești în siguranță acasă îți dorești să trăiești o aventură. Când trăiești o aventură îți dorești să fi fost în siguranță acasă.” (Thornton Wilder)


&&& „Uitarea e mai mult un noroc decât o artă.” (Baltasar Gracian)


&&& „După o singură privire asupra acestei planete, orice vizitator din spațiu ar cere să vorbească cu managerul.” (William S. Burroughs)


&&& „Toate ciupercile sunt comestibile, unele o singură dată.” (Anonim)


&&& „Oare viața ne spune povești, sau noi îi spunem povești ei?” (Gustavo Tomsich)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...