duminică, 9 octombrie 2016

Gânduri și apropouri

Imagini pentru apropo tv  Nici azi nu aș putea spune (scrie) cu mâna pe inimă că imaginația și inspirația îmi sunt la cote maxime. Și iar nu vă mărturisesc motivele, pentru că nu sunt interesante. Dar măcar acum am simțit imboldul de a înșira aici câteva rânduri. Și asta pentru că m-am uitat la emisiunea lui Andi Moisescu, „Apropo TV”. De foarte multă vreme nu o mai văzusem, din diverse cauze (lipsă de timp, de chef, alte ocupații, necazuri, gânduri aiurea) și e mare păcat. Are un umor aparte, culegi de acolo multe informații, vezi oameni deștepți și înveți mereu ceva, ceea ce este destul de rar prin mass-media (adică „mediile de comunicare de masă”). Și, cireașa de pe tort, în fiecare emisiune, Andi Moisescu are un tricou cu un mesaj de actualitate, scris cu același umor fin, bun, subțire (mă rog, ați prins ideea, mă opresc din a mai înșira epitete). Am revăzut pe „Google” - Imagini câteva dintre aceste tricouri cu ziceri care mai de care mai haioase. Pe mine m-au amuzat copios. De exemplu, cel de astăzi este: „CUM ADICĂ, A FOST MIKE TYSON LA NOI ÎN PARLAMENT ȘI N-A BĂTUT PE NIMENI!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...