luni, 16 mai 2016

Ploi nesfârşite peste gânduri


Imagini pentru ploi MOTTO:
                                                                "Cel mai bun lucru pe care îl poţi face atunci când plouă este să accepți ploaia". (Henry W. Longfellow)

   Da, recunosc, Longfellow are dreptate. Într-un fel. Dar, ca în bancul acela cu rabinul, aş îndrăzni să susţin că şi eu am dreptate. Şi anume, atunci când spun că mi-a ajuns până peste cap să asist la scurgerea asta nesfârşită de apă venită din ceruri. Totul e inundat, grădina, drumul, în podul casei încep să se strecoare mici picături insidioase, e frig (doar vreo unsprezece grade Celsius, dar au fost şi mai puţine...) şi ploaia continuă să cadă cu obstinaţie. Metaforic vorbind, îmi plouă chiar şi peste gânduri. De pe la Florii încoace ne tot plouă. Dacă nu ziua, atunci noaptea. Uneori este ploaie cu fulgere şi tunete, ca vara, alteori măruntă şi rece, ca toamna. Da, dar e primăvară, domniile vostre, e mai! E luna florilor. Ei, la mine în grădină se poate pune întrebarea: "Care flori?" Cele ce nu au fost mâncate de melci sau limacşi, arată jalnic, s-au îngălbenit şi zac sub apă. Şi par triste, ca şi mine. Dacă în următoarele ore (sau zile) aud pe cineva că-mi recomandă să gândesc pozitiv, o să-mi pierd echilibrul şi diplomaţia de Balanţă şi o să-i zic câteva...

2 comentarii:

  1. ....din frica de a nu-mi auzi citeva din partea d-voastra, stimata Lavinia Avram, am sa fiu de acord cu d-voastra si zic; la dracu cu vremea asta urita! La dracu cu tot ce-i urit, rece si ud...la dracu!...desenez cu creioane colorate si ascult o piesa de teatru....sint fericita ca mai am lemne pentru foc....la dracu cu ploi nesfirsite peste ginduri :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Am văzut abia acum comentariul. Dar mi-a făcut ziua mai frumoasă. M-a distrat faptul că cineva e de acord cu mine şi cu veşnicele mele văicăreli despre ploi. Acum mă vait că e prea cald. Ca să vă parafrazeze, "la dracu" cu vremea şi vremurile care parcă-mi fac în necaz! Toate cele bune!

      Ștergere

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...