sâmbătă, 28 mai 2016

Gânduri despre "gândirea pozitivă"

Imagini pentru citate comice

Motto: "Întotdeauna mi-am dorit să ajung cineva şi acum mă gândesc că trebuia să fiu un pic mai specifică" (Lily Tomlin) 

  După ce, cum deja v-am mai spus, de vreo lună şi jumătate mă deprimă faptul că plouă obsedant, că e frig şi e urât, că grădina mea e o junglă ce zace sub ape, că... (mă rog, nu mai continui, că lista e lungă), acum mă mai deranjează şi gândul că iar se apropie nişte alegeri, iar o să mă duc să-mi exprim opțiunile şi, inevitabil, iar o să fiu dezamăgită. Dar, spre deosebire de postările trecute, când mă revoltam împotriva ei, acum încerc (cam cu lehamite şi scepticism, trebuie să mărturisesc) chestia aia cu "gândirea pozitivă". Ei bine, am găsit muuuulte sfaturi înțelepte despre asta. Şi nu se putea să nu vi le împărtășesc şi domniilor voastre. Vom vedea cât ne vor fi de ajutor. Încep cu acestea:     

 "Îţi oferim șapte pași de urmat pentru a ajunge să gândești pozitiv:

 1. Elimină discuțiile negativeÎn primul rând, trebuie să îți dai seama când gândești negativ. Este greu să faci o schimbare dacă nu înțelegi cum şi de ce gândești într-un anumit fel. Fiind conștient de sentimentele tale, vei ști şi cum să le gestionezi. Discuțiile  devin negative de-a lungul anilor din diferite motive. De exemplu, dacă la școală ţi se spune în mod constant că ești prost, poți ajunge să crezi că e adevarat. Vocea ta interioară poate să îţi spună adesea "Sunt prea lent" sau "Mi-e greu să învăț” . Dacă îţi spui în mod constat lucruri negative, atunci acţiunile tale vor reflecta  stima de sine scăzută. Ca atare, este dificil să ajungi prea departe dacă nu ai încredere în tineCea mai comună vorbă negativă este "nu pot" . Când îţi spui "nu pot" sau "e prea greu", creezi rezistenţă. Un blocaj mental  te va împiedica să faci lucruri pe care în realitate le poți face. De fiecare data când vrei să spui "nu pot", oprește-te şi  întreabă: "de ce nu pot ?" Studiile arată că cei mai mulţi oameni de succes fac  o mulțime de lucruri grele. Deci, dacă vrei să ai succes trebuie să îţi spui mult mai des EU POT". 

Bun, după "pasul unu" mă simt ca un om care a primit o frecţie la un picior de lemn. Mâine o să continui şi vom vedea ce se întâmplă.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...