marți, 3 martie 2015

Gânduri şi multe semne de întrebare

Imagini pentru semne de intrebareE marţi. Şi e seară. O seară frumoasă de primăvară. Azi a fost Baba mea. Mă întreb dacă e adevărat, că ziua pe care ţi-o alegi (între 1 şi 9 martie) seamănă cu firea ta. Sau cu ce va urma în anul care vine? Şi mă mai întreb dacă această superstiţie a poporului nostru se bazează pe experienţă, deci trebuie s-o luăm în seamă. Eu aş zice că ziua mi s-a potrivit. N-am să spun cum şi de ce. (Fără supărare, domniile voastre, dar cred că e ceva absolut personal). Mă mai întreb dacă putem vreodată să ne cunoaştem cu adevărat. Pe ceilalţi, eu am renunţat de mult să mai încerc să-i cunosc. Eu am avut, mai ales în ultima vreme, câteva momente când am fost gata să mă întreb, parafrazând o replică din filmele şi serialele americane: "Cine eşti tu şi ce-ai făcut cu Lavinia pe care o ştiam?!" Oricum, mă bucur să descopăr lucruri noi despre mine, asta înseamnă că eu şi cu mine nu ne vom plictisi niciodată, nu?

Un comentariu:

  1. Cu siguranta ai in tine o buna prietena ;) ....
    Vreau sa cred ca atunci cind ajungem sa ne cunoastem pe noi, incepem sa-i intelegem si pe ceilalti. Intelegem ca viata are miliarde de aspecte si nici care nu poate fi comparata cu o alta......

    RăspundețiȘtergere

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...