sâmbătă, 28 februarie 2015

Gânduri? Mda, nişte gânduri...

Imagini pentru început de primăvară    "Primăvara este atunci când îţi vine să fluieri chiar dacă ai pantofii plini cu apă." (Doug Larson)* 

                   Astăzi e ultima zi a lui februarie. Vedeţi, nu am zis ultima zi de iarnă, chiar dacă afară e soare, e cald şi pare că e primăvară. Dar, asemenea multor oameni, timpul însuşi (meteorologic vorbind) ne dezamăgeşte, ne amăgeşte, ne minte, ce mai! Aşa că, până la echinocţiu, în 21 martie, eu cred că vom mai avea parte de ceva surprize. Dar azi, ca să parafrazez versurile unei romanţe, "mi-am cules ghiocei" din grădina proprie, căci nu sunt sigură că cineva îmi va oferi mâine flori. Sau nu neapărat mâine. Şi, pentru o vreme, mi-am lăsat gândurile primăvăratice să zburde în voie...                                                                                                   *Doug Larson (born February 10, 1926) was a columnist and editor for the Door County Advocate (1953-1964) and wrote a daily column for the Green Bay Press-Gazette (1964-1988), both Wisconsin-based newspapers. The column was originally syndicated through United Media under the title "Senator Soaper Says". Larson took over authorship in 1980. Previously, it had been written by Bill Vaughn of the Kansas City Star. Doug's quotes have been widely circulated on the Internet and occasionally show up on T-shirts. He was born in Sturgeon Bay, Wisconsin.

Imagini pentru început de primăvară  Ei, ca să nu zburde prea mult şi ca să revină la lucruri mai terestre, vă spun că azi încep Sâmbetele Morţilor, din Păresimi. Au fost deja Moşii de Iarnă, şi de acum până la Paşte, în fiecare sâmbătă, ne vom pomeni pe cei dragi, plecaţi pe celălalt tărâm. A, da, şi de mâine putem să ne alegem o Babă! (Ca să nu existe nicio confuzie, ne putem alege o zi, între 1 şi 9 martie, tradiţia populară spunându-le Babe...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...