vineri, 13 martie 2015

Gânduri care-mi dau cu zecimale...

Imagini pentru 3 14                                                                                                                                                    Nu prea am spor în seara asta la scris, şi nu pentru că n-aş avea o mulţime de gânduri care-mi roiesc prin căpşor, ci pentru că mi-a fost tare rău şi gândurile, cum aţi văzut şi-n titlu, îmi dau cu zecimale. Şi de-aia devin uşor confuză. Nu pot să mă stabilesc la vreun gând, că altul îi ia locul. De vreo cinci zile duc război cu o răceală care aproape m-a doborât. Greu! Ăsta-i unul dintre puţinele momente când regret că sunt singură. Deci, azi e vineri (şi 13!), alţii se pregătesc în mod vioi să petreacă un sfârşit de săptămână de vis şi eu cred că voi sta la căldură şi doar voi visa la asta. Şi cred că voi citi. Nu am mai citit o carte de vreo două luni. Da, mi-e ruşine, dar asta e! În timp ce scriu, la televizor e o emisiune de prezentare a pieselor de teatru, filmelor, cărţilor, expoziţiilor şi duduia care o prezintă şi-a ţuguiat graţios buzele şi a încheiat cu: "Acestea au fost recomandările noastre. Urmăriţi şi mâine "Tv Guide" (pronunţat "ti vi gaid"). De ce nu i-or fi spus oare, româneşte, "Ghid Tv", pentru că tot de atâtea ori trebuia să deschidă guriţa?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...