joi, 19 martie 2015

Contradicţii, dileme, confuzii şi alte gânduri


Imagini pentru primavara                      Imagini pentru ninsoare             Astăzi , joi, 19 martie, în anul de graţie 2015, am plecat înspre Primărie (o, nimic plăcut, a trebuit să-mi plătesc ceva taxe şi impozite!) în timpul primăverii şi m-am întors, peste vreo două ore, în plină iarnă. Destul de confuză treaba. Da, ninge, ninge straşnic, cu fulgi mari, ninge cum nu a nins în decembrie. Ca să ilustrez gândurile ce mă cutreieră, cu contradicţiile, dilemele şi uşoara nedumerire din ele, am postat cele două imagini. Specific că ăia sunt fulgi de nea. Ei, astea sunt capriciile vremii, ce putem să le facem. Nu-i aşa? Ce e mai neplăcut, în toată alternanţa asta de timp frumos şi diverse intemperii, e că atâta vreme cât a fost soare şi cald, eu zăceam cu temperatură şi dureri în gât, iar acum, că sunt ceva mai vioaie şi aveam de gând să ies prin grădină la diverse munci, iată că ninge. Nu-i nimic, focul arde în sobă, aşa că voi sta în casă şi voi pretinde că totul e bine. Celelalte dileme şi gânduri confuze, le las pentru următoarea postare...                                                              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...