luni, 26 mai 2014

Gânduri uşor resemnate

        MOTTO: 

       "Votează fiecare cu cine vrea şi din urnă iese cine trebuie!"  (Replică din "Titanic Vals" de Tudor Muşatescu)





     Da, ca de fiecare dată, n-am reușit să mă conving (deşi duc ceva muncă de lămurire, credeți-mă!) să stau locului şi să nu mă mai duc să votez, pentru că asta va fi pentru persoana mea un prilej de mare dezamăgire, plus nervi, plus sentimentul că prestez la Cooperativa-munca-în-zadar (vezi motto). Şi, acum, după ce am votat, singura mea părere de bine (n-aş zice bucurie, că-i prea mult) este că Mircea Diaconu, cu ajutorul infim al votului meu, a reușit să fie ales. Nu sunt sigură ce va putea face el acolo pentru Ţară (şi pentru mine), dar speranța moare ultima, nu? Încolo, toate cum le ştim: corupţie, minciuni, înşelătorii, furturi în stil mare, mafioţi, manele, oameni debusolaţi şi dezamăgiţi, sărăcie (în opoziție cu un lux nesimţit şi deșănțat), copii geniali şi talentaţi, care iau premii internaţionale (dar nu primesc atâtea onoruri cât un fotbalist), vedete mioritice (nici n-ar trebui să le zic aşa, că jignesc "Mioriţa") pline de ifose şi prostie, preţuri mari, salarii şi pensii mici, drumuri proaste. Trăim în România, o ţară frumoasă şi fără noroc. Şi suntem un popor frumos şi fără noroc. Ce dacă am ales, toate vor rămâne tot aşa!  Mda, cam sumbru tonul. Deci, o să închei cu un banc (bun, aş zice eu), pentru că vreau să nu mă (vă) mai necăjesc cu scrieri despre o situație pe care ştim că nu prea o putem schimba.                                                               

  "Bulă face rost de o ţigară cu marijuana. Iese pe balcon, o aprinde, trage două, trei fumuri. Așteaptă. Nu se întâmplă nimic. "Să mor eu dacă mai iau de la ăsta vreodatăn-am absolut nimic!" Deodată, prin faţă îi trece un glob mare de foc. "Ce dracu' se-ntâmplă, dau ăştia cu bombe?" Mai stă şi fumează, înjurând că nu are niciun efect, când iar îi trece prin faţă un glob mare de foc. "Ce dracu!?" Enervat, stinge ţigara şi intră în casă.         

— Pe unde ai fost, măi mamă? îl întreabă maică-sa. 

— Am fumat o ţigară pe balcon. 

— Două zile?!"

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...