miercuri, 28 mai 2014

Gânduri fugarnice


   Nedreptățile pe care mi le-au făcut alţii mie, nu cer nimănui să le regrete, căci le-am uitat; nedreptățile pe care le-am făcut eu altora, nu cer nimănui să le uite, căci eu le regret.             
                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Take Ionescu  
  
    Foarte frumos spus, nu? Un joc de cuvinte foarte serios. Am întâlnit citatul ăsta într-o altă scriere şi, iată, a devenit prilej pentru o (aşa-zisă) scriere a mea. În ultima vreme, caut mereu asemenea prilejuri (ori motive, ori îndemnuri, ori surse de inspirație), pentru că sunt în pană de subiecte pentru bătut câmpii aici. Bine, poate mă alint un pic, aş mai avea eu ceva idei şi surse de inspirație, nu prea am timp, sau dispoziție, sau motivaţie. Dar mai încerc. Cât despre nedreptăţi, ei bine, le iert, dar nu sunt în stare să le uit. Eu, cu bună ştiinţă, nu cred că am nedreptăţit pe cineva, dar dacă da, regret din suflet, căci nu asta am vrut. Bun. Las pe data viitoare restul câmpilor ce trebuie bătuţi, azi mă opresc aici.    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...