joi, 6 martie 2014

Ploaie de gânduri

           Astăzi este a patra zi (adică aşa cred, cine mai stă să le numere?!) de când tot plouă. Mohorâtele zile ale Babelor. Nu ştiu exact de ce ploaia şi cerul înnorat au un efect aşa de răvășitor asupra mea, fizic şi psihic, știu doar că încerc diverse metode de a scăpa de asta. Citesc lucruri care îmi plac, mă uit la fotografii cu chipuri vesele de copii, cu flori în culori vii, cu animăluţe haioase, caut anecdote, cânt (mă rog, lălăi afon) diverse melodii sprințare. Uneori îmi reușește, alteori nu. Azi nu prea am timp să mă întreb dacă-mi reușesc metodele sau nu, în sensul că nu prea am timp nici să le aplic, deoarece am o groază de treburi de făcut prin casă, şi mai am, în plus, de scris niște materiale (la comandă, cum le numesc eu). Dar starea mea nu mai are nicio relevanță atunci când mă uit la poza micuței ăsteia, pe care o iubesc, cu ochii ei în care se citește toată curiozitatea şi mirarea lumii. Îmi luminează ziua, ceea ce vă doresc şi domniilor voastre.

2 comentarii:

  1. da.. ploaia ne indispune şi ne întristează.. da.. ploaia dă impresia de urît şi mohorît.. probabil că ploaia nu e pentru oamenii veseli şi sănătoşi.. dar oare ne mai amintim prima noastră întîlnire cu ploaia??.. dacă a fost placută ar trebui să n o uităm .. iată o altă dragălasă copilă ca si cea cu ochii mari ci codite-cornite.. sper ca ea să ti veselescă luminata zi ploioasă.. :)
    http://www.youtube.com/watch?v=PCRqNsRflHM

    RăspundețiȘtergere
  2. Aşa este. Veselia sau tristeţea sunt în mintea şi-n ochii privitorului, nu vin cu ploaia. Eu sunt, în general, o persoană destul de veselnică şi sănătoasă. Sau, cel puţin, încerc. Autoironia şi umorul ajută şi ele...

    RăspundețiȘtergere

Azi, hlizeală maximă a gândurilor

„ Cerul le-a dat oamenilor trei lucruri pentru a compensa dificultățile vieții: speranță, somn și zâmbet .” (Immanuel Kant) Speranța și somn...