joi, 18 aprilie 2013

Gânduri cu semnul întrebării (IV)

   Astăzi o să termin de răspuns la acest chestionar. Deja m-am cam plictisit de atâtea întrebări, dar un lucru început trebuie dus la bun sfârşit, nu-i aşa?
31. Care este cea mai mare nesăbuinţă de care ai dat dovadă până acum?
   Uau, aici chiar nu pot să mă hotărăsc ce să aleg. Am făcut o seamă de lucruri nesăbuite în viaţa mea. Dar să încerc, totuşi. Am avut prea mare încredere în unii oameni, nu am avut încredere în mine când aveam mai mare nevoie, am visat mai mult decât era necesar.
32. Ce regreţi cel mai mult?
   Faptul că nu am copii.
33. Ce talent ţi-ar fi plăcut să ai?
   Orice talent, cât de neînsemnat, dar...
34. În ce ocazii apelezi la minciuni?
   Când vreau să fiu politicoasă şi când nu vreau să rănesc pe cineva. În general, nu mint. Mai ales pe mine însămi.
35. Ce cuvinte şi expresii foloseşti cel mai des?
   E de bine, fain, ia să vedem, o.k. (chiar dacă susţin nefolosirea cuvintelor străine), am înţeles, alea-alea, haios etc.
36. Dacă ai putea să schimbi ceva la tine, care ar fi acel lucru?
   Mai toată înfăţişarea şi o parte din gânduri...
37. Dacă ai muri şi te-ai întoarce pe Pământ sub forma unui lucru sau al unei persoane, tu ce crezi că ai fi?
   Aş fi delfin.
38. Ce persoană a avut cea mai mare influenţă asupra ta?
   Tatăl meu adoptiv şi una dintre prietenele mele.
39. Ce urăşti cel mai mult la persoana ta?
   Faptul că mult timp am fost o Balanţă dezechilibrată, că n-a existat un acord între mine şi mine, că nu m-am iubit. Acum m-am mai împăcat cu ceea ce sunt.
40. Dacă ai putea schimba ceva la familia ta, care ar fi acel lucru?
   Mi-ar fi plăcut să nu trebuiască să fiu adoptată, să cresc cu părinţii mei biologici, dar...
 41. Care este înjurătura pe care o foloseşti cel mai des?
   Fir-ar dracu-al dracului.
42. Care este ultima carte pe care ai citit-o?
   "Dincolo de bine, dincoace de rău. Despre iubire" de Aurora Liiceanu şi Alice Năstase.
43. Ce faci, de obicei, în timpul liber?
   Grădinăresc, dezleg rebusuri, citesc, ascult muzică, văd filme, scriu şi, bineînţeles, călătoresc cu gândul şi cu ajutorul Internetului, prin locuri exotice.
  Ta-daaaa! Iată că am terminat. Exerciţiul meu de sinceritate, împărţit în episoade, ca serialele, se încheie aici. Asta nu înseamnă că de acum nu o să mai fiu sinceră. Voi scrie în continuare despre ce-mi trece prin minte, pentru că realmente îmi face plăcere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...