duminică, 14 aprilie 2013

Gânduri cu semnul întrebării (III)

Azi, fiind duminică, fac pauză de la muncit prin grădină, lucru cu care m-am ocupat frenetic în ultimele zile. Dar, pe de altă parte, fiind soare şi frumos, am ieşit la plimbare. Dar acum sunt iar acasă şi m-am hotărât să mai răspund la câteva întrebări din "chestionarul lui Proust":
24. Ce fel de greşeli ierţi cel mai uşor?
    Ale mele, dacă nu se repetă. Ale altora, dacă îşi cer iertare.
25. Care este motto-ul tău?
    Nihil sine Deo.
26. Care este cel mai mare succes pe care l-ai înregistrat până acum?
   Nu prea am avut succese, dar o mare izbândă mi se pare echilibrul dintre mine şi mine la care am  ajuns (cam târziu, recunosc).
27. Care este averea la care ţii cel mai mult?
   Cărţile. Şi, mai ales, ce am reuşit să învăţ din ele sau de la oameni.
28. Ce sau cine este cea mai mare iubire a vieţii tale?
   Din nefericire, acum nu am o mare iubire. Altfel, ca să-l citez pe Marin Preda, ţin la familia mea şi la câţiva prieteni.
29. Unde ţi-ar plăcea să călătoreşti cel mai mult?
   Grecia, Italia, Franţa, Spania, Statele Unite, Japonia, Coreea de Sud, Australia. Peste tot, în ţară şi în lume. 
30. De ce îţi este cel mai frică?
  De boală, de singurătate şi de sărăcie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...