marți, 9 aprilie 2013

Gânduri cu semnul întrebării (II)

Buuun, să răspund în continuare la câteva întrebări. Trebuia să aştept să fie o zi cu soare, pentru că timpul ăsta cu frig, nori şi ploaie îmi dă o dispoziţie uşor pesimistă, dar...
12. Care este culoarea ta preferată?
    Ca stare de spirit, rozul. În general, galbenul.
13. Care este floarea ta preferată?
   Ei, aici e mai dificil, că nu mă pot rezuma la una. Top trei ar fi: frezia, mărgăritarul, margareta.
14. Care sunt scriitorii de proză pe care îi preferi?
   Români: Caragiale, Eminescu, Rebreanu, Eliade, Topîrceanu, cei doi Teodoreanu, Nichita Stănescu şi... lista ar fi mult prea lungă. Ups, nu am fost atentă, era vorba doar de scriitori de proză. Nu-i bai!
 Străini: Hemingway, Tolstoi, Martin du Gard, Tagore, Pirandello, Agatha Christie, Margaret Mitchell, J. Clavell, John Grisham.
15. Care sunt poeţii tăi favoriţi?
    În afară de cei spuşi deja, Shakespeare, Musset, Rilke, Minulescu, Aragon, Ion Pillat.
16. Care este personajul tău (bărbat / femeie) preferat?
   Cenuşăreasa, din basmul cu acelaşi nume, Darcy din "Mândrie şi prejudecată" de Jane Austen.
17. Care sunt eroii tăi din viaţa adevărată?
   Tatăl meu adoptiv, Maica Tereza.
18. Care sunt eroinele din istorie pe care le preferi?
   Reginele României, Elisabeta şi Maria, Ecaterina Teodoroiu, Ioana D'Arc.
19. Ce nume/ prenume îţi plac?
   În afară de ale mele? Cernea, Florescu, Ştirbei. Daria, Radu, Ela, Tudor.
20. Care e lucrul care-ţi displace cel mai tare?
  Ah, sunt multe: mizeria (morală şi fizică), lipsa de bun simţ, lipsa de umor, faptul că unii nu-şi asumă nicio responsabilitate, tupeul, prostia...
21. Care sunt eroii din istorie pe care-i dispreţuiţi cel mai mult?
  Nu am căderea să dispreţuiesc pe nimeni, dar nu pot să-i suport pe Irod, Hitler, contesa Bathory.
22. Cu ce dar al mamei Natura ţi-ai fi dorit să fii înzestrată? 
  Cu frumuseţe (exterioară, că pe cea a sufletului aş zice că o am).
23. Ce gândeşti în momentul acesta? 
   "Doamne, ce de prostioare pot spune!"
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...