marți, 17 iulie 2018

Motto pentru gânduri

Nu, nu se poate să vezi zâne, dacă nu ești zânatic!” (Nichita Stănescu)

Imagini pentru to do list  Ei, da, am revenit azi la scris și la... motto. Sau chiar la mai multe, după cum veți vedea. Și asta pentru că ieri, într-o discuție, spuneam cuiva că sunt așa de pasionată de motto-uri încât, pentru a parafraza bancul acela cu „soborul de preoți”, nu mai îndrăznesc să scriu nici măcar o listă de cumpărături de teamă ca nu cumva să-mi vină ideea să-i pun un motto. Serios acum, nu o să vă înșir în continuare o listă de cumpărături, ci o enumerare a câtorva lucruri pe care mi le-am propus în vara, toamna și iarna lui 2018. Sau în 2019. Sau, vorba știți domniile voastre cui, în „douăzeci-douăzeci”. Dacă m-ajută Dumnezeu, bineînțeles. Ca să mă ironizez un pic, am pus imaginea cu versiunea englezită a listei cu lucruri de făcut. Înșir doar vreo trei-patru chestiuni „arzătoare” de dus la capăt, care mai de care mai prozaică (și la fiecare, ați ghicit, va fi un motto): 


* „Fii mulțumit cu ceea ce ai, bucură-te de modul în care sunt lucrurile. Când îţi dai seama că nu îți lipseşte nimic, întreaga lume îți aparţine!”  (Lao Tse) 

- De rezolvat cu adusul lemnelor pentru foc (problemă care-mi mănâncă zilele, dar poate voi reuși, cândva, să instalez încălzirea centrală).


Înţeleptul nu doreşte decât absenţa dorinţelor.” (Proverb chinezesc) 

- De făcut mici (și mai mari) reparații la casa de la „țară”, care nu, nu e casa e de vacanță, e doar situată în provincie, e casa părintească și-i destul de veche ca, în fiecare an, să tot robotesc la ea .  

* „Memoriile” sunt numai amintirile care îţi convin.” (Tudor Mușatescu)
- De terminat corectura unor materiale pe care, în viitorul deceniu, poate am să fiu în stare (și mă aici refer strict la bani, căci restul e și așa incert) să le public. 

Ei, gata pe azi, trec la activitățile practice. La bună vedere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...