sâmbătă, 13 ianuarie 2018

Ninge cu gânduri

Imagini pentru ninge

În loc de motto:

„A venit un fulg la geam
Şi s-a aşezat pe ram.
Ramul bate-n geam - Vedeţi?
Vine iarna, măi băieţi!
Şi-au ieşit copiii, voi,
Mai micuţi, mai măricei,
Să-i culeagă albi şi moi,
Ca pe niște ghiocei.” 

Poezioara pusă „în loc de motto” este de Grigore Vieru și se numește „Primii fulgi”. Imaginea nu știu dacă a surprins primii fulgi de pe undeva din țară, dar important e că... ninge. Da, ați ghicit, pentru prima oară anul acesta, a nins și la Domnești mai serios. Ei, a mai fost o fulguială pe la sfârșit de noiembrie, dar aia nu se pune. Am multe gânduri ce-mi „ning” prin cap, dar nu prea am chef de scris. Am scris rândulețele astea doar pentru că a nins. E cam târzie zăpada asta și trebuie să mărturisesc că și bucuria mea, atunci când am văzut-o dis-de-dimineață, a fost moderată. Întotdeauna mi s-a întâmplat așa când am așteptat ceva prea multă vreme. O iarnă care începe la mijlocul lui ianuarie parcă nu mai are așa mult farmec. Dar, totuși, mă voi bucura și de zăpada asta, puțină și târzie, pentru că pare că nu va ține mult. Ies să dau o scurtă raită...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...