marți, 27 decembrie 2016

Gânduri mai puțin împăcate...

Imagini pentru emoticoane  Ei bine, când ziceam și eu că mă simt liniștită și destul de împăcată cu mine și, în general, cu lumea, iată că mă sună unii care susțineau că sunt operatori Telekom (chiar director, unul dintre ei) cum că am câștigat un premiu de fidelitate (în bani) și o tabletă. Primul gând, pe care l-am și spus cu voce tare, a fost că nu poate fi adevărat, dar ăștia au ridicat păcălelile la rang de mare artă, așa că mai apoi eram aproape convinsă și-mi ziceam că, iată, există miracole de Crăciun și voi fi în stare să-mi plătesc toate multele datorii pe care le am. Pe urmă, tot ținându-mă mereu la telefon, mi-au zis că trebuie să plătesc întâi un impozit pe suma primită, și că totul trebuie să fie confidențial. Ei, de aici nu i-am mai crezut. Așa că m-am dus și am întrebat la bancă dacă au vreun transfer pe numele meu. Bineînțeles că nu aveam și se pare că au mai fost cazuri din astea, dar eu nu auzisem de ele. Mâine mă duc la Poliție și spun ce era să pățesc și o să le scriu și celor de la Telekom, deși cred că știu și ei de farsele în care se folosește numele lor. Îmi pare rău doar de toată agitația asta, de fluctuațiile tensiunii mele, de nervi și de faptul că m-au făcut să am, în zi de sărbătoare, gânduri prea puțin ortodoxe. Oricum, le urez să aibă parte doar de ceea ce fac și ei altora, le mai urez să fie prinși și să nu le fie deloc bine...

Un comentariu:

  1. Păi, dacă sunt naivă (ca să nu zic prostuță)! Sau semi-naivă, căci m-am „prins” în cele din urmă...

    RăspundețiȘtergere

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...