sâmbătă, 6 august 2016

Gânduri schimbate la faţă

Imagini pentru schimbarea la fata

    Astăzi, în ziua când sărbătorim Schimbarea la Faţă a Domnului nostru Iisus Hristos (sau Obrejenia), pot zice că şi gândurile mele, destul de tracasate, angoasate şi necăjite în ultima vreme, au reuşit să-şi schimbe un pic fizionomia. Primul motiv ar fi că bătrânul meu laptop, Hatamoto pre numele lui, a fost însănătoşit de cineva (resuscitat, mai degrabă), lucru care mi-a făcut o mare bucurie. Plus că, o vreme, nu mai trebuie să mă stresez la gândul că nu am cu ce să-mi cumpăr un altul. Doamne, îmi trebuie aşa de puţin să fiu cât de cât liniştită şi gândurile mele să devină mult mai optimiste! Mai sunt şi alte motive, dar astea sau le trec la "no comment", sau le voi scrie aici altădată. Ne vedem în curând, căci presimt eu că şi inspiraţia mea îşi va reveni...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...