joi, 28 iulie 2016

GÂNDURI DE SUFLET


Imagini pentru oameni rugându-se

    Ei bine, domniile voastre, hiatusul de care făceam vorbire data trecută, mda, nu a ţinut tare mult. Şi asta pentru că am fost "împrumutată" cu un laptop, câteva luni, până voi fi în stare să-mi cumpăr şi eu unul. Ei, prinsă în multele treburi ale casei, având şi alte materiale de scris, necăjită de socotelile meschine pe care le fac atunci când vine pensia, am cam uitat de un text din "Biblie", (de curând recitit şi folosit în altă scriere a mea) şi care, întotdeauna, mi-a dat de gândit, m-a îndemnat să-mi refac perspectiva de a privi viaţa mea şi a altora, m-a liniştit în interiorul meu cel mai tainic şi, mai ales, mi-a dat speranţă. Ştiu bine că toată lumea l-a citit, dar eu ţin să vi-l mai scriu, încă o dată, pentru temeinică cugetare asupra lui:

Toate îşi au vremea lor, şi fiecare lucru de sub ceruri îşi are ceasul lui; Nașterea îşi are vremea ei, şi moartea îşi are vremea ei; Săditul îşi are vremea lui, şi smulgerea celor sădite îşi are vremea ei; Uciderea îşi are vremea ei, şi tămăduirea își are vremea ei; Dărâmarea îşi are vremea ei, şi zidirea îşi are vremea ei; Plânsul  îşi are vremea lui, şi râsul îşi are vremea lui; bocitul îşi are vremea lui, şi jucatul îşi are vremea lui; Aruncarea cu pietre îşi are vremea ei, şi strângerea pietrelor îşi are vremea ei; Îmbrăţişarea îşi are vremea ei, şi depărtarea de îmbrățișări îşi are vremea ei; Căutarea îşi are vremea ei, şi pierderea îşi are vremea ei; Păstrarea îşi are vremea ei, şi lepădarea îşi are vremea ei; Ruptul îşi are vremea lui, şi cusutul  îşi are vremea lui; Tăcerea îşi are vremea ei, şi vorbirea  îşi are vremea ei; Iubitul îşi are vremea lui, şi urâtul îşi are vremea lui; Războiul îşi are vremea lui, şi pacea îşi are vremea ei”.[1]


[1] Biblia – 20. Eclesiastul. Capitolul III, 1-8.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

E marți și am câteva gânduri apelpisite

Poza de astăzi (Imaginea asta, care îmi dă mereu o stare de „bine” este, de fapt, un tablou pictat mai demult de fratele meu).   Citatul de...