luni, 8 februarie 2016

Maimuţăreli prin gânduri




Imagini pentru maimuta de foc 2016                                                                                            
           Deşi nu prea dau mare atenție celor spuse prin horoscoape, azi am scris despre asta pentru că e Anul Nou chinezesc. Iată ce am găsit, în fugă, pe Internet, căci nu am avut răbdare să citesc mai mult. Voi face, în paranteză, câteva mici observaţii. Deci:
Anul 2016 stă sub semnul Maimuţei de Foc (după zodiacul chinezesc). Anul Nou chinezesc cade întotdeauna în prima Lună Nouă din zodia Tigrului (Vărsător: 20 ianuarie – 18 februarie). În 2016 sărbătorim intrarea în Anul Maimuţei de Foc pe 8 Februarie (adică azi!). Energia acestei zodii ne stimulează creativitatea, puterea de a fi noi înşine, forţa afirmării (nu neapărat în carieră) şi dă strălucire calităților care ne definesc, ne încurajează să ne emancipăm, să evoluăm.(Bla, bla, bla!)
       Eu sunt Balanţă, dar şi Şarpe, deci m-am uitat ce mi se profilează mie în anul care vine:
Pentru cei născuți în anul Șarpelui de Apă, anul Maimuţei aduce mari șanse de afirmare în plan profesional: li se încredințează sarcini si posturi importante (!!!), stimulatoare si bine plătite (ha, ha, sunt la pensie). Le surâde șansa sa apară un post pe care il asteptau de multă vreme (repet: ha,ha, pensionară). Foarte atașați familiilor lor, găsesc multe satisfacții si momente de relaxare alături de cei dragi (hm!). Timpul petrecut in familie îi ajută sa își încarce bateriile la cote neașteptate (sunt singură şi cam rar ne vedem noi, cei din familia noastră).
      Deci, ce să zic, au mare dreptate. Doamne-ajută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...