vineri, 24 iulie 2015

Gânduri călduroase

Imagini pentru canicula funny

    Motto: "Fericire: să ai căldură în iglu, petrol în lampă şi liniște în suflet". (Proverb eschimos) 

    Am găsit undeva zicerea asta, e înțeleaptă, dar pe mine m-a atras doar cuvântul "iglu". Nu ştiu cum vă afectează pe domniile voastre canicula din ultimele zile, dar pe mine mă dă gata. Doar dimineața foarte devreme şi seara târziu pot "funcţiona" la capacitate maximă, în rest mă mişc au ralenti, nu sunt în stare să fac mare lucru şi, uneori, parcă şi gândurile mi se lichefiază. Nu am chef de mai nimic şi, când mă uit afară, am impresia că sunt într-un film al lui Tarkovski, un SF, nu se mişcă nici măcar o frunză, pe drum nu e nimeni şi soarele arde în duşmănie. M-am interesat, după vreo două săptămână de (să-i zicem) izolare, ce se mai petrece prin ţară şi prin lume. Păi, nimic îmbucurător, aş zice. Criză în Grecia (parcă numai acolo!?), violatorii din Vaslui, noul cod fiscal, primul ministru şi preşedintele purtându-se ca nişte personaje burleşti (ca să fiu politicoasă), cod portocaliu de caniculă (ha!), accidente, crime, premii la olimpiade (nu, nu doar în sport), cărţi noi etc. Sar graţios peste ştirile mondene. Apropo de primul ministru şi de preşedinte, li se aplică foarte bine (şi nu numai lor, majorităţii politicienilor), bancul în care, la întrebarea existenţială "Ce aţi face dacă ar trebui să salvaţi de la înec doar o persoană şi aţi avea de ales între primul ministru şi preşedinte?", se răspunde sincer şi la obiect: "Aş sta pe mal şi aş bea o bere!"

Un comentariu:

Azi, doar câteva gânduri (și ălea necăjite tare)

    MOTTO: „ Când sunt supărat(ă), cânt. Pe urmă, îmi dau seama că vocea mea e mai groaznică decât supărarea .” (Anonim)      De fapt, ca să...