marți, 10 februarie 2015

Gânduri cu puncte de suspensie

   Motto:  "Realitatea nu este nimic altceva decât o bănuială colectivă." Lily Tomlin.
        Am avut intenţia, domniile voastre, să citesc ce scriu alţii prin zecile de mii de bloguri ce-şi fac graţios de cap pe oceanul Internetului. Nu am avut timp şi nici chef. Ultimele zile am fost agasată de ştiri despre Elena Udrea, care apăreau pe oriunde, asta fără ca eu să cumpăr ziare sau să mă uit la nesfârşitele bla-bla-bla-uri de la emisiunile de televiziune. Asta mi-a reamintit o cărţulie, scoasă de "Academia Caţavencu" acum vreo zece-cincisprezece ani, intitulată "Nutzi, spaima Constituţii: Jurnal de Cotroceni". Este de actualitate. Iar. Mă tem că ne bântuie o ciclicitate de rău augur. Un cerc de-a dreptul vicios şi, vorba lui Caragiale, "din această dilemă nu putem ieşi!" Sau, mă rog, nu suntem lăsaţi să ieşim.  Şi, fiindcă vorbeam de emblematicul personaj Nutzi, iacă apare şi "dosarul prostituatelor", corupţii nesimţit de bogaţi intră un pic la puşcărie, parlamentarii simt fiori reci pe şira spinării, iar în SRI sunt ceva mişcări. Ei bine, oricât ar părea de frumos, eu rămân sceptică şi mă tem că toată "Nuztiada" asta (prietenii - care au citit pe Budai Deleanu - ştiu de ce!) este doar praf în ochii noştri, că altceva se petrece de fapt, şi că celebra zicere: "Români, vi se pregăteşte ceva" va deveni iar o realitate. Din păcate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...