duminică, 18 ianuarie 2015

Duminică în gânduri






   E duminică azi şi am hotărât că, oricât ar încerca gândurile mele să cârcotească, le voi sili să-mbrace straie de sărbătoare, să fie mai bune şi mai îngăduitoare, pe scurt, le voi înduminici (ştiu, m-am uitat şi în DEX, cuvântul nu există, dar e prea frumos ca să renunţ la el). Aşa că astăzi o să încerc să mă gândesc doar la lucruri frumoase, o să citesc ceva ce îmi place, o să...  Bine, mă opresc aici, sunt sigură că domniile voastre aţi înţeles cam ce vreau eu să zic. Dar asta nu înseamnă că gândurile mele, aşternute aici, nu vor fi sincere, ca de obicei. Apropo de gânduri în straie de duminică, zilele trecute, având drum prin Curtea de Argeş, am trecut şi pe la Mânăstire, să mă-nchin la racla Sfintei Filofteia. Ca de fiecare dată, mersul acolo mi-a înălţat sufletul, iar gândurile mi-au fost "de duminică", deşi era marţi.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...