sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Rânduri printre gânduri

   "Votează fiecare cu cine vrea şi din urnă iese cine trebuie!”(Tudor Muşatescu)

 
      Într-una dintre serile trecute, în timp ce mă uitam la un serial american, m-am surprins zicându-mi cu reproş: "Ce Dumnezeu continui să te uiţi la prostioara asta, e o pierdere de timp, fă altceva!" Aşa era, era pierdere de vreme. Tot aşa mi se pare şi dusul la vot: iar ne mint, iar ne păcălesc, iar "se alege" cine vor ei, nu noi. Şi, da, din nefericire, continuă să existe noţiunile de ei şi noi. Dar o să mă duc totuşi la vot, ca de fiecare dată, pentru că mă simt responsabilă, într-un fel, de ticăloşiile făcute de aleşii noştri. Suntem prea blânzi, nu ştim să ne impunem punctul de vedere, nu avem educaţie politică, nu suntem uniţi, deci ne merităm soarta. Am încercat şi chestia cu gânditul pozitiv, în aşa fel încât Universul să-mi înapoieze acel pozitivism. Ei bine, ca la toate celelalte alegeri, mâine Universul îmi va arăta degetul mijlociu şi iar o să mă întorc necăjită acasă, să plâng un pic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...