vineri, 24 octombrie 2014

Gânduri printre rânduri


                                                                                              Motto:

      "Cei doi mari inamici ai bucuriei sunt durerea și plictiseala.” – Arthur Schopenhauer                             

      Sunt în pauză. Mai am o groază de treburi de făcut, dar și mâine e o zi. Deci, am muncit, printre picături (la propriu, dar şi la figurat), și acum mi-am făcut vreme să scriu câteva cuvinte. Am găsit citatul de mai sus scris de mine într-un carnețel (de pe vremea când încă mai scriam pe hârtie, adică acum vreo zece ani) și m-am gândit să-l aplic. Ia să vedem, nu am nicio durere fizică (decât la ușoarele scârțâieli ale încheieturilor mele bătrâne) sau psihică (ei, aici mint un pic, mă mai doare câteodată sufletul, dar nu e ceva grav). De plictiseală nici măcar nu mai vorbesc, nu am timp de așa ceva. Aștept, deci,  cu nerăbdare, să apară bucuria.                                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...