duminică, 16 noiembrie 2014

Rânduri printre gânduri (turul doi)

                                                                                                             MOTTO:


          "Doamne, dăruieşte-mi seninătatea de a accepta lucrurile

         pe care nu le pot schimba, curajul de a schimba lucrurile 

ce stau în puterea mea, şi înţelepciunea de a face 

   diferenţa dintre ele." 
                                                                            Reinhold Niebuhr 

După cum vedeţi domniile voastre în figura alăturată, eu am votat. Cele spuse de mine la celelalte votări, se aplică şi acum, vorba aia, "ca marca pe scrisoare". Adică, iar îmi vine să plâng, iar aleg ceea ce cred că e Răul cel mai mic (pentru mine şi pentru ţară), iar sunt necăjită că, vorba cazinourilor, "les jeux sont faits". Şi cred că ne place să ne mințim pe noi înşine că, într-adevăr, avem un cuvânt de spus. Mai cred că avea dreptate Mark Twain când afirma că "dacă prin vot, am schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm". Da, ştiu, sunt înfiorător de pesimistă. Dar sunt şi nervoasă pentru că, aşa cum am mai spus-o, am impresia că Universul, una din două, sau e indiferent la dilemele mele, sau râde de mine cu gura până la urechi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...