joi, 16 ianuarie 2014

Gânduri despre dependenţe

    Azi nu mă voi referi decât la dependenţa de computer. Căci ştiţi şi domniile voastre de câte alte lucruri şi (mai grav!) fiinţe putem, în cursul vieţii noastre, să devenim dependenţi. Şi nu e bine deloc. De fapt, ca să personalizez şi să mă refer doar la mine (poate că alţii au mai multă voinţă...) trebuia să încep scrierea de azi cam aşa, parafrazând discursurile celor de la AA: "Salut, mă numesc Lavinia şi au trecut deja opt zile de când nu am mai stat în faţa calculatorului". Şi toată lumea să-mi răspundă, încurajator: "Salut, Lavinia. Foarte bine!" Da, aşa s-a întâmplat, nu am mai stat în faţa ecranului, şi asta pentru că EL, calculatorul, a fost un pic bolnav. Acum e bine. Şi eu sunt de-a dreptul fericită, pentru că mi-a lipsit, mărturisesc. El, unul, nu mi-a dus deloc dorul. Da, dar stând departe de calculator, am reuşit să mă întorc la dragostea mea cea mare, cititul, pentru că treburile casnice, şi cumpărăturile, şi celelalte alergături legate de traiul zilnic, le făceam oricum. Acum suntem iar împreună, eu şi calculatorul, iar gândurile despre dependenţă dispar ca un fum...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...