joi, 23 ianuarie 2014

Gânduri despre conspiraţii

    "Şi când tu vrei ceva cu adevărat, tot Universul conspiră la realizarea dorinţelor tale.”
                                                                      Paolo Coelho, "Alchimistul"

     Am mai scris despre asta cândva, citatul de faţă (ca muuulte altele) circulă pe oceanul nesfârşit al Internetului şi fiecare le interpretează cum vrea. Eu aş vrea să cred în aceste cuvinte ale lui Coelho, dar trebuie să fac mari eforturi de imaginaţie şi de voinţă (şi să-mi aduc aminte că, fără false modestii, sunt o Doamnă!) pentru a nu-i zice câteva acestui Univers şi conspiraţiilor lui. Sunt conştientă că o zi în care toate îţi merg pe dos nu poate fi emblematică pentru toată viaţa ta. Da, dar un şir de zile proaste? De ghinioane? Multe zile cu vreme (şi vremuri) de toată jena? Ce vor ele, oare, să-mi spună? Poate că îmi transmit să fiu mai sigură pe mine, să nu-mi pierd încrederea (căci credinţa nu mi-o mai pierd niciodată), să am speranţă-n suflet şi, folosind rizibilul clişeu, "să gândesc pozitiv". În regulă, o să încerc. Pentru că asta îşi doreşte tot omul, să fie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...