duminică, 8 decembrie 2013

Gânduri pe scurt

          
                     Motto:
   "Vorba lungă, sărăcia omului."
              (Proverb românesc)
   Am pus acest motto pentru că astăzi vreau să vă împărtăşesc, în genul telegrafic, vreo trei gânduri ce mi-au trecut prin minte de dimineaţă până acum. Adică, trei din cele câteva sute de alte gânduri ce mi s-au înghesuit printre neuroni. Aşa că:
*   Ştiţi cu toţii celebrele versuri ale lui Coşbuc, "A-nceput de ieri să cadă/ Câte-un fulg". Ei, aşa a fost şi pe-aici, pe dealurile din jurul Domneştiului. Au căzut câţiva fulgi. Dar a fost doar o încercare de ninsoare. "Acum a stat."
**  Mă gândeam cât de iubit a fost Nelson Mandela, şi cât de regretat este, cât de mult şi-a iubit ţara şi poporul şi câte destine a schimbat. Şi aşa trebuie să fie un lider. Oare de ce noi, românii, nu avem parte de aşa un conducător? E mare păcat.
***  Ei, îmi pare tare rău, dar am uitat cel de-al treilea gând pe care îmi propusesem să-l împart cu domniile voastre. Poate în zilele următoare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...